tisdag 18 februari 2014

Ny kula!

Då Teylas blogg är så inriktad på bara henne (ego) så bestämde jag (matte) mej för att starta en till blogg.
En blogg som kan handla om hela familjen ;)

Ida heter jag och bor i Örebro med mina hundar, just nu studerar jag på komvux för att kunna läsa vidare på universitet/högskola.
Innan det så drev jag ett hunddagis i 3år tillsammans med Sussi på Hundforum i Örebro.
Hos mej bor en pudelgrabb på 9år, Spike. Han skulle bli en mellanpudel men de långa benen växte så det knakade och han blir en minivariant av en storpudel istället! Han är 48cm hög och har en kapacitet på 400 hästkrafter.
Teyla the one and only, bor oxå hos mej. Hon är egentligen min mammas hund men jag snodde henne ;)
Hon är en perfekt formad pumi, galet mycket energi, busig som få, läraktig som ingen annan och har ett härligt skall! (inte många som håller med om härligt där ;))
Hon har hunnit fylla 5år även om hela familjen fortfarande ser henne som valpen.

Jag och lillasyster brukar ofta samarbeta, så många gånger kommer jag säkerligen skriva om hennes hund, Lukas, som oxå är Spikes kullbroder <3

Teyla och Spike


That´s it for now!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar